مقالات سئو

ساخت وبلاگ

سئو سایت 


پیش از آن که بخواهیم در رابطه معنی E-A-T سخن کنیم، بایستی ببینیم این سه سخن مخفف چه است. نکته دیدنی اینجاست که رمزگشایی از این سه سخن تماما به شما نشان میدهد مهم‌ترین موردها برای محاسبه کیفی محتوای صفحه های شما از دید گوگل کدام آیتم‌هاست. این سه صحبت اولِ سه واژه پایین میباشد:
• تخصص (Expertise)
• اعتبار (Authoritativeness)
• اعتماد (Trustworthiness)

EAT گوگل چه میباشد؟ اصول سه گانه گوگل برای ایجاد محتوای با کیفیت
حال دوره آن رسیده که ببینیم E A T چه می باشد و چرا EAT گوگل اهمیت متعددی دارااست. نکته مهمی که بایستی در حیث داشته باشید این میباشد که وبسایت‌هایی با تیتر YMYL وجود دارا‌هستند و در واقع الگوریتم امتیازدهی گوگل برای چنین تارنما‌هایی اهمیت بسیار متعددی داراست. YMYL به معنای Your Money or Your Life میباشد و نشان می دهد محتوای وبسایت متبوع مستقیما به پول یا این که معاش شما دارای ربط میباشد. از این رو واحد سنجش تخصص، اعتبار و اعتماد مخاطبان در ایجاد محتوا اهمیت بسیار متعددی دارااست. اینجاست که گوگل به امداد اصول سه گانه خویش محتوای کیفیت بالا را تشخیص می دهد. البته لازم میباشد پاره ای مفصل‌خیس در رابطه این اصول و سه مفهومی که اشاره کردیم سخن کنیم.

1- تخصص (EXPERTISE)
یکی‌از نکات مهم در ایجاد محتوا این میباشد که مقاله شما به طور تخصصی و ترجیحا بوسیله اشخاص کارشناس فراهم گردیده باشد. در واقع تولیدکنندگان محتوا بایستی در حیطههای دارای ربط علم و تخصص کافی و قابل ثابت داشته باشند، تا بتوان به کسب و عمل آنان تحت عنوان یک مرجع موثق، بادانش و قابل اتکا نگاه کرد. نکته مهم اینجاست که بایستی آشنایی صحت از مخاطبان خویش داشته باشید. درصورتی که با اشخاص رشته‌ای و کارشناس روبه‌رو می باشید، حتما نمی‌توانید یک مقاله کوتاه با مفاهیم ابتدایی و کلی منتشر فرمائید. بلکه بایستی سراغ مطالب جامع و تخصصی بروید. از سوی دیگر درصورتی که مخاطبان شما از روش جستجوی لغت ها متفاوت وارد تارنما شما گردیده‌اند و یوزرها همگانی می‌باشند، بایستی حتی مفاهیم پیچیده را به طور بی نقص معمولی و قابل فهم و شعور برای آنان توضیح دهید. 

2- اعتبار (AUTHORITATIVENESS)
به عبارتی‌طور که در ابتدا اشاره کردیم مخاطبان می بایست شمارا تحت عنوان یک منشاء دارای اعتبار و موثق بشناسند. این اعتبار از تعداد ارجاعاتی که از سوی تارنما‌ها و یوزرها دیگر به شما می دهند معقول میشوند. در واقع بایستی ملاحظه کنید کجاها صحبت شماست و کدام وبسایت‌ها و منابع دیگر شما‌را تحت عنوان منشا معرفی کرده و به تارنما یا این که مطالب‌تان لینک و پیوند داده‌اند. درین نصیب بک‌پیوند‌هایی که می گیرید، هر جایی که شما‌را در کانال‌های اجتماعی منشن یا این که تگ میکنند و هرگونه سیگنال دریافتی اثر گذار میباشد. گوگل در‌پی این میباشد که ببیند وب سایت، محتوا و ایده ها و توانمندی‌های تولیدکنندگان محتوای شما تا چه اندازه به وسیله فعالان حوزه کاری مربوطه در لحاظ گرفته میشود و این اعتبار تا چه اندازه در محتوا و کل وبسایت شما توزیع شده‌است. برای مثال مطالب شما بایستی دارنده تالیف کننده مشخص و معلوم با اسم و تصویر باشد و نوشته‌های آنان به طور گسترده در جاهای دیگر نیز بازنشر گردیده یا این که در رابطه آن ها سخن گردیده باشد.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 182 تاريخ : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 ساعت: 16:25

سئو سايت  


توده ای از اشخاص میباشند که از همون نخست دست به عمل شدن و یک وبسایت برای خودشون ساختند.

هم اکنون قصد دارا‌هستند راجب بهینه سازی هم مطالعه نمایند و خودشون این وبسایت رو به برگه اولیه گوگل برسونن که تو این روال هم سایتی داشته باشن که بازدهی مالی میرسه و ازش درآمد کسب میشه؛

هم اینکه seo رو بصورت عملی حافظه بگیرن.

اینجانب قصد بی احترامی به هیچ راه و روشی ندارم البته مثل مدام عملکرد میکنم با افرادی که وقت میگذارن برای مطالعه مطالب، درست گو باشم.

70 درصد پروژه های ما و اشخاصی که برای خرید پکیج آموزشی بهینه سازی یا این که مشورت بهینه سازی تماس می‌گیرند همین اشخاص می باشند که فعالیت رو شروع زدن و دیدن که خیر با خوندن چنتا نوشته‌علمی نمیشه یک پروژه صحیح و حسابی رو بهینه سازی کرد.

عزیزان این مورد رو به جد در لحاظ بگیرید که بهینه سازی یک فن تخصصی و بعضا مواقع حقیقتا سخته! اینطور وجود ندارد که هرکسی به راحتی بتونه یک سئوکار ماهر بشه و از پس هر پروژه ای بر بیاد.

مشکلات یادگیری از این طرز
شاید فکر کنید که مطالعه کردن تو وب هم مثل دیدن پکیج های آموزشی یا این که کمپانی توی زمان های آموزشیه seo هستش و عصر ها گردآوری گردیده تمام اطلاعات دردسترس در وب می‌باشند.

آری تا حدی با این تصور موافقم ولی نکته دارای انسجام بودن و قدم به قدم بودن فراگیری های زمان ای و پکیجیه.

شما دقیقا می دونید که به عنوان مثال تو آغاز پروژه می بایست چه عمل هایی انجام بدید و پس از گذروندن چه روالی برای مثال آغاز به بک پیوند سازی فرمایید.

از اونجایی که برخی کار ها تو seo می تونن به جای تاثیر مثبت، سبب ساز از دست رفتن کلی سکو یک وب سایت بشن، گونه اجرا و دوره اجرای اون ها بسیار مهمه.

به عنوان مثال گونه url گذاری برای صفحه های وبسایت موضوعی هستش که همون نخست قبلی از زدن 1 برگه باطن وب سایت، بایستی در حیث گفته بشه.

زیرا در صورتی آن‌گاه 2 ماه فعالیت کردن روی یک وب سایت بفهمید که url ها (نشانی صفحه ها) استاندارد وجود ندارد، عوض کردن اون ها میتونه شک و تردید خیلی بدی به وب سایت وارد کنه همین 1 ماه شما رو عقب بندازه. (جدید چنانچه دقیقا تحقیق فرمایید که چطور می بایست url رو عوض کرد)

چقدر عصر میبره با مطالعه و امتحان و اشتباه، seo را حافظه بگیریم؟
البته در صورتی‌که به هر ترتیب قصد داشته باشید با این شیوه برنامه کودک رو انجام بدید، از دید اینجانب می بایست یک سال برای این مراحل وقت کنار بگذارید و از گذشته با خودتون قسم فرمایید که ممکنه مسیری به خطا رفته بشه و اینجانب بدون چاره بشم که عمل هایی رو مجدد انجام بدم و این نباید منجر نا امیدی اینجانب تو این مسیر باشه.

مطالعه و امتحان و نادرست، بخش مستقل نشدنی از معاش هر seo عمل هستش و صحیح وجود ندارد که بگیم با کمپانی تو یک عصر آموزشی دیگه این واقعه برای شما نمیوفته.

شما برای پیشرفت توی عمل seo و رقابت تو فضای در بین المللی، می بایست همیشه مطالعه داشته باشید و تکنیک های خلاقانه ای اختراع نمایید که اجرای اون ها توام با امتحان و خطاست.

ولی با این واقعه در آستانه فعالیت یک مبتدی و تازه کار موافق نیستم و به حیث بهتره که تو یک فضای صحیح، اصول و قواعد عمل رو فرا بگیرید و تو مرحله بعد از آن با مطالعه، شاخ و برگ های مهارتتتون رو بیش تر و بیش تر نمایید.

خب با این اوصاف از 5 ماه تا یکسال، عصر لازم برای یادگیری seo تو بد بینانه ترین موقعیت ممکن هستش.

راجع به اینکه تا چقدر میشه از این شغل کسب درآمد داشت یا این که اینکه شیوه های درآمد زایی از روش بهینه سازی چیه، میتونید تو مقاله‌ها دیگه وب سایت داده ها کسب فرمائید.

برای مشورت کردن درباره ی یادگیری بهینه سازی یا این که انجام هر پروژه هم پشتیبانی سایت در برگه مشورت کردن seo در سرویس شماست و 24 ساعته جواب گوی شما خواهد بود.

اشتراک این مقاله

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 165 تاريخ : دوشنبه 29 ارديبهشت 1399 ساعت: 23:25

سئو سایت seo سايت اگر قصد دارید صفحه‌ای از وب‌تارنما خود را تغییر و تحول آدرس دهید بدون شکً ریدایرکت روش مناسبی برای انجام این فعالیت است. یار ما باشید تا در یک نوشته‌علمی‌‌ی دیگر از محرمانه مقالات سئو، باز بینی کنیم ریدایرکت چه چیزی است؟ و چه کاربردی دارااست؟

ریدایرکت چه می باشد؟
ریدایرکت (Redirect) روشی برای انتقال کاربران از یک آدرس به آدرس جدید می باشد. در شرایطی‌که در یک واژه و کلمه بخواهیم بگوییم ریدایرکت چه می‌باشد؟ می‌اقتدار اظهار‌کرد ریدایرکت همان تغییر آدرس می باشد.

شاید برای شما پیش آمده باشد که بخواهید آدرس یک نوشته را تغییر و تحول دهید. اما بعداز تغییر‌و تحول آدرس کاربران وب‌وب سایت شما چطور می بایست به آدرس جدید دسترسی داشته باشند؟! کاربرانی که به آدرس پیشین مراجعه می نمایند با خطای ۴۰۴ و پیدا نشدن آدرس مواجه میشوند! پس راه حل چه چیزی است؟

پاسخ سوال ریدایرکت است. زمانی که شما یک آدرس را به آدرس جدیدی ریدایرکت می‌کنید کاربران و موتورهای جستجو پس از مراجعه به آدرس نخستین به طور خود کار به آدرس تازه منتقل می شوند.

ریدایرکت چه می‌باشد؟

ریدایرکت چه کاربردی داراست؟
ریدایرکت روشی می باشد که موجب می شود از فیس دادن خطای ۴۰۴ در وب‌سایت شما تا حد زیادی دوری شود و با حذف صفحات، مشکلی در سئو سایت ساخت نشود. اما این‌راه در ۳ مورد کاربرد دارااست:

۱- تغییر‌و تحول دامنه
در‌حالتی که قصد تغییر تحول دامنه‌ی وب‌وبسایت خود را دارید بهتر می باشد بعد از تهیه و تنظیم‌ی دامنه‌ جدید، آدرس دامنه‌ی فعلی را روی دامنه‌ی جدید ریدایرکت نمایید. در این‌حالت کاربران فعلی خود را هم حفظ خواهید کرد و بخشی از اعتبارات دامنه‌ی فعلی شما به دامنه‌ی جدید انتقال می‌یابد.

۲- تغییر تحول آدرس صفحه ها
چنانچه که بخواهید آدرس ورقه‌ای را تغییر دهید بهتر می باشد آدرس فعلی به صفحه‌ی تازه ریدایرکت ۳۰۱ شود.

۳- رفع محتوای تکراری
ممکن می باشد در وبسایت شما چندین صفحه با آدرس‌های گوناگون اما محتوای یکسان وجود داشته باشد. معمولاً این ایراد در صفحه های آرشیو برچسب‌هایی که کمتر مصرف شده‌اند موجود است.

برای حل این نقص‌ هم می بایست برچسب‌ها یا صفحه های تکراری حذف شده و آدرس آن‌ها کاغذ‌ اصلی ریدایرکت شود.


انواع ریدایرکت
ریدایرکت‌های زیادی مثل ۳۰۱، ۳۰۲، ۳۰۷، ۳۰۸ و … وجود دارا هستند که ما در این نوشته ی علمی به معرفی کاربردی‌ترین‌ آنها یعنی ریدایرکت ۳۰۱ و ریدایرکت ۳۰۲ می پردازیم.

۱- ریدایرکت ۳۰۱ یا دائم
انواع ریدایرکت
در صورتی قصد تغییر و تحول آدرس صفحاتی را به صورت دائم و مستمر دارید ریدایرکت ۳۰۱ مناسب‌ترین راه می باشد. زمانی که شما برای صفحه‌ای ریدایرکت را فعال می‌کنید کاربران و موتورهای جستجو را به آدرس جدید انتقال می‌دهید. این مسئله سبب ساز میشود ضمن محافظت بازدیدکنندگان برگه، به انتقال اعتبار برگه هم کمک کند.

همان گونه که می‌دانید گوگل برای هر کاغذ از تارنما شما امتیازی در حیث می گیرد. در‌حالتی که شما برگه‌ را فارغ از ریدایرکت کردن، تغییر و تحول آدرس دهید این امتیاز برای آن صفحه از بین می‌رود.
ولی در رخ استفاده از ریدایرکت ۳۰۱ بخش زیادی از اعتبار برگه منتقل خواهد شد. به این ترتیب برای صفحه های باارزش خود مسلماً از این روش به کارگیری نمائید.

۲- ریدایرکت ۳۰۲ یا موقت
در شرایطی که صفحاتی در وب سایت خود دارید که بنا به هر دلیلی به صورت موقت در دسترس نیستند از ریدایرکت ۳۰۲ به کار گیری فرمائید. این عمل سبب ساز میگردد کاربران با مراجعه به آن برگه به خطای ۴۰۴ بر نخوردند و به برگه‌ی دلخواه شما منتقل شوند.

خطای ۴۰۴ چه می‌باشد و چه طور رفع می‌گردد؟

این نوع ریدایرکت به موتورهای جستجو می‌فهماند که این برگه به صورت موقت در دسترس نیست. اما توجه نمایید که این زمانه زمان نباید طولانی شود.


Canonical چه است؟
معمولاً روش دیگری که برای انتقال صفحات پیشنهاد می شود استعمال از تگ rel=canonical است. در این طرز تگی در کدهای صفحه طولانی تر می‌گردد که به موتورهای جستجو اعلام مینماید این برگه نسخه‌ی اصلی نیست و می بایست به آدرس دیگری برای ایندکس مطالب بروند.

تفاوت این شیوه با ریدایرکت‌های گذشته این می باشد که در این طرز کاربر به برگه‌ی جدید انتقال نمی‌یابد.

درواقع کاربران می تواند هر دو صفحه را ببنید و اجباری در انتقال کاربر به آدرس تازه وجود ندارد. اما موتورهای جستجو به صفحه‌ی دارای این تگ به چشم یک محتوای فرعی نگاه مینماید که نباید ایندکس شود!

این‌راه زمانی کاربرد داراست که شما قصد دارید مشکلات محتوای تکراری (duplicate content) را حل نمایید.


نحوه انجام Redirectها
فرض فرمائید قصد داریم آدرس adminesite.com/oldpage را روی آدرس adminesite.com/newpage ریدایرکت کنیم. درین‌شرایط‌ کافیست به فایل htaccess. وب سایت خود در سرور مراجعه کنیم و کد زیر را در‌این فایل بنویسیم.

redirect 301 /OldPage /NewPage
1
redirect 301 /OldPage /NewPage
ریدایرکت ۳۰۲ هم به همین روش انجام می‌گردد. کافیست به پوشه htacess. تارنما خود مراجعه کرده و کد تحت را برای آدرس صفحه ها سایت خود بنویسید.

redirect 302 /OldPage /NewPage
1
redirect 302 /OldPage /NewPage
دقت داشته باشید که از ریدایرکت‌های زیاد و زنجیره‌ای اجتناب فرمائید. این کار اثر منفی روی سئو وب‌سایت شما می گذارد.
همراهان گرامی، برای مطالعه‌ی مطالب بیشتر از سئو به دوره‌ آموزش بدون‌پول seo رجوع نمایید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 189 تاريخ : چهارشنبه 24 ارديبهشت 1399 ساعت: 21:14

سئو سایت بخش اعظمی از یوزرها در دنیای امروز از روش تلفن همراه‌های هوشمند خویش به اینترنت‌گردی می پردازند. به همین ادله داشتن یک وب سایت واکنشگرا (Responsive) اهمیت بسیار متعددی دارااست. محتوا و طرز اکران تارنما‌های ریسپانسیو به راحتی و به طور اتومات با نمایشگر هر دستگاهی سازگار می گردد. گوگل هم اعلام نموده است الگوریتم‌های این موتور کاوش ریسپانسیو بودن وبسایت را باز نگری کرده و آن را جزو یکی‌از مورد ها مهم در درجه‌دهی در حیث می گیرد. پس از معرفی سیستم mobile first گوگل برای ایندکس کردن محتوا، درحال حاضر ریسپانسیو بودن وب سایت‌ها بیشتراز پیش اهمیت دارااست. پس توجه نمائید که اینترنت‌وبسایت شما به طور کامل ریسپانسیو باشد و روی دستگاه‌های گوشی، تبلت یا این که دسکتاپ به صحت اکران داده شود.

اضافه بخوانید: بهینه سازی داخلی (On-Page سئو) چه چیزی است و مشتمل بر چه مواقعی میگردد ؟

seo سرعت وب سایت

سئو سرعت وب سایت
موتورهای کاوش به ویژه گوگل شیفته تارنما‌هایی می باشند که خیلی سریع لود میگردند و سرعت وبسایت یکی مهم ترین سیگنال‌های مرتبه‌بندی میباشد.

یکسری طرز برای ارتقا سرعت تارنما موجود است:

به کارگیری از هاست و سرور سریع و قوی
به کارگیری از یک ارائه‌دهنده DNS سریع
کاهش درخوست‌های HTTP با به کار گیری از اسکریپت‌ها و پلاگین‌های لازم
به کارگیری از استایل‌‌شیت CSS به جای یک‌سری استایل‌شیت یا این که اینلاین CSS - کدهایی که به مروگر اینترنت‌وبسایت می گوید وبسایت شمارا چطور اکران دهد
مطمئن گردید تصاویر شما فارغ از افت کیفیت کمترین حجم ممکن را داشته باشند.
فشرده‌سازی صفحه ها اینترنت (میتوانید از ابزاری به اسم GZIP به کار گیری فرمایید).
کاهش و فشرده‌سازی کدهای وبسایت، معدود کردن فضاهای غیرضروری، باخت خطوط یا این که تورفتگی‌ها در HTML، CSS و JavaScript

 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 141 تاريخ : دوشنبه 22 ارديبهشت 1399 ساعت: 20:46

سئو سایت تگ ALT یا این که به عبارتی متن جایگزین در وردپرس زمانی که شما یک عکس یا این که رسانه نو را در وب سایت خویش آپلود میکنید گفته می‌گردد. موتور های کاوش گر قدرتمند به شعور عکس ها نیستند، بلکه با به کارگیری از تگ ALT و متنی که شما نوشته اید، فهم خویش را از عکس ها پیدا می‌کنند و بر طبق متن شما و متن جستجوی استفاده کننده قصد به اکران عکس ها می‌گیرند.

همینطور در صورتی میان محتوای وبسایت خویش از عکس ها به کارگیری میکنید صد رد صد نام عکس یا این که رسانه متبوع خودتان دربرگیرنده واژه کلیدی شما باشد و تعریف کننده عکس متبوع باشد.

با متن و انکر تکست seo به صفحه های دیگر خویش پیوند دهید
گوگل یکی‌از فاکتور هایی که برای اکران لینک و پیوند ها دارااست، متنی می باشد که شما تحت عنوان لینک و پیوند تعیین می‌کنید (به عبارتی متنی که شما روی آن می‌توانید کلیک بکنید) که به آن انکر تکست یا این که متن لنگر anchor text گفته می‌شود.

شما با به کار گیری درست و به عمل بردن لغات کلیدی تحت عنوان انکر تکست میتوانید به گوگل بگوئید که برگه متبوع شما‌را با چه کلمه ها کلیدی به بازدیدکنندگان اکران دهد

از کلمه ها غیر دارای ربط همانند برای مثال "کلیک نمائید" و لغات غیر دارای ارتباط پرهیز بکنید چون می تواند زخم متعددی به سئوی وب سایت شما بزند.

تحلیل لیست سئوی آف پیج تارنما Off-Page سئو
همگی اقدامات و فعالیت های موردنیاز جهت seo وبسایت که می بایست در بیرون از تارنما شما صورت بپذیرد را قرار داده ایم. پیش نیاز سئوی آف پیج وبسایت، انجام فعالیت های مرتبط با سئوی داخلی وبسایت هست.

برای محاسبه پیوند های خویش از ابزار Ahrefs به کار گیری نمائید
Ahrefs نام یکی‌از تارنما های فعال در حوزه ارائه سرویس ها seo می باشد، که معمولا فعالیت های مرتبط با بررسی و تجزیه را انجام می دهد. شما می‌توانید پس از نام نویسی در وبسایت Ahrefs و وارد کردن نشانی دامین خودتان، اقتدار تارنما خویش را ببینید و تعداد وب سایت هایی که به شما لینک و پیوند بدون واسطه داده اند را ببینید

و یا این که اینکه آیا وبسایت های اسپمی وجود دارا هستند که به شما لینک و پیوند می دهند؟ و یا این که یکسری تا حریف در حوزه کاری خویش دارید و تعدادی داده ها دیگر مانند اینکه آیا انکر تکست های وب سایت شما بدرستی تهیه و تنظیم گردیده اند یا این که خیر؟

باز نگری پیوند های رقبا
این معمولی ترین رویه برای پیوند سازی وب سایت میباشد، تعقیب کردن رقبا و یافتن متن و انکر تکست لینک و پیوند ها و نشانی منشاء پیوند های که آتوریتی بالیی دارا هستند می تواند به سئوی وب سایت شما امداد بسیار متعددی بکند و شما مبتنی بر تعداد تارنما هایی که دارید یک استراتژی مطلوب را گزینش بکنید و استارت به پیوند گیری بکنید.

همینطور لازم وجود ندارد که قطعا از وب سایت هایی که رقبای شما لینک و پیوند گیری کرده اند ، شما هم پیوند بگیرید، بلکه می توانید از منابع دیگری که شبیه با تارنما متبوع می باشند با به عبارتی اقتدار و اعتبار فعالیت های مرتبط با لینک و پیوند گیری را انجام دهید.

محاسبه لیست عمل های فنی seo
این متد دربرگیرنده محاسبه کردن کنسول جستجوی گوگل برای یافتن ارور ها یا این که محتوای اسکن و تکراری و همینطور صفحاتی که تیتر ندارند می‌گردد.

این ابزار بدون پول گوگل است که برای مدیر وبسایت ها جهت مشاهده و باز بینی تلاش وبسایت خویش ارائه شده‌است. همینطور شما می‌توانید از این ابزار گوگل وبمستر (یا این که به عبارتی کنسول جستجوی گوگل) برای جستن ایرادات فنی تارنما، کلمه ها مالامال جستجوی که تارنما شما در آن‌ها وجود داشته میباشد، واحد سنجش اکران وبسایت شما، نرخ کلیک CTR و واحد سنجش محل ورود های گوگل و... به کار گیری بکنید.

شناسایی ریدایرکت های نادرست (تغییر و تحول ریدایرکت 302 به ریدایرکت 301)
از کد ریدایرکت 301 نباید به کارگیری بکنید برای صفخاتی که بصورت موقتا در دسترس نیستند، کد 301 تنها برای صفحاتی که شرایط فعلی دیگر در تارنما شما وجود ندارند یا این که حذف گردیده اند می بایست گزینه به کارگیری قرار بگیرد.

ریدایرکت 302 در معنای : انتقال موقت است و گوگل در‌این جور انتقال اعتبار و رده درجه آن برگه را به یک urlجدید منتقل نمیکند

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 18 ارديبهشت 1399 ساعت: 4:04

۱۰- صفحه های اسکن را با تگ کنونیکال نجات دهید
تگ Canonical به این رخ در بخش قرار می‌گیرد. کنونیکال شایسته ترین طریق برای انتخاب کاغذ انگیزه در گوگل میباشد. فرض نمایید یک جنس با ۴ رنگ و ۵ سایز گوناگون موجود هست و هریک از آنان یک ورقه دارا هستند.
 
در حالتی‌که همگی ی صفحه ها ایندکس شوند محتوای اسکن ساخت گردیده منجر بروز زخم دور از شوخی به بهینه سازی سایت ما میگردد، کنونیکال در اینجا به امداد ما آمده تا ایندکس صفحه ها هرز دوری نماید.
 
۱۱- روی برگه ۴۰۴ وب سایت عمل نمائید
هنگامی که URL برگه در دسترس نباشد ارور ۴۰۴ برای استفاده کننده اکران داده خواهد شد. روی این مورد ها ۴۰۴ خودکار نمائید:
 
ورقه ۴۰۴ را به تگ Meta Noindex آغشته نمائید.
از ظاهری مختلف در پباده سازی استعمال نکنید.
به یوزرها گزارش دهید که آیا این ورقه حذف گردیده یا این که وجود ندارد.
وجود جعبه کاوش قادر است به یوزرها یاری دهد.
۱۲- نقشه وبسایت ساخته و آن را به پنل سرچ کنسول بیشتر نمایید
 
نقشه وب سایت به ایندکس بهتر صفحه های امداد می‌کند. Sitemap همانند نقشه منش برای خزنده گوگل مسیر صفحه های را معین می‌کند. نقشه تارنما شاید یک کدام از مهمترین فاکتور های seo تکنیکال باشد باشد.
 
نکات مربوط به نقشه تارنما
همه صفحه های از جلمه، نوشته، ورقه، نوع بندی، تگ و … در نقشه قرار گیرند.
نقشه وب سایت را به سرچ کنسول گوگل بیش تر نمائید.
۱۳- سئو نرخ دارایی خزنده (Crawl Budget)
 
خزش در اینترنت برای گوگل هزینه بر میباشد زیرا نیاز به مصرف منابع دشوار افزاری داراست. گوگل برای هر وبسایت یک نرخ خزش در حیث می گیرد که ترازو آن بستگی به عامل ها زیادی داراست که بعدا به آنان خوا‌هیم پرداخت اینک دیدن نمایید از ۶ ادله تاثیر گذار در ارتقاء نرخ خزش.
 
پیوند های ریدایرکت گردیده داخلی را حذف فرمایید.
اینترنال پیوند بیلدینگ را دستکم نگیرید.
بر علیه محتوای نسخه برداری شورش نمائید.
ترمیم لینک و پیوند های شکسته فراموش نشود.
آپ تو دیت منظم نقشه تارنما
باز بینی حالت خزش
برای بر طرف کردن ارور های خزنده از ابزار Screaming Frog یاری بگیرید. این ارور ها منجر بروزر زخم دور از شوخی به مرتبه بندی تارنما وارد نماید:
 
ارور ریدایرکت ۳XX 
ارور سرور ۵XX
ارور کلاینت ۴XX 
۱۴- محتوای اسکن یا این که کوتاه را سریعا حذف فرمائید
وجود محتوا اسکن و ضعیف میتواند جراحت های تازه به seo لندینگ پیج ها وارد نماید. تیتر، توضیحات، عنوان و محتوای اسکن باطن وبسایت را پیدا کرده و آنها را بلافاصله بازنویسی یا این که حذف نمایید.
 
۱۵- رندر کاغذ (Render)
 
صفحاتی که کد خروجی Javascript دارا هستند بعداز خزش برای شعور محتوا رندر می‌شوند به‌این روند تجزیه و آنالیز کاغذ گفته می‌شود. دو طرز رندر موجود است:
 
کلاینت ساید
سرور ساید
در شرایطی‌که صفحه ها JS به صدق رندر نشوند ایندکس نشده و در حاصل کاوش قرار نمی گیرند.
 
تکنیکال بهینه سازی چه چیزی است؟ ⭐
دسترسی بهتر و ارتقاء سعی وبسایت برای موتور های کاوش .
مهم‌ترین فاکتور های seo تکنیکال کدام اند؟ ⭐
کاهش سرعت بار گذاری، سئو دارایی خزنده (نرخ خزش) و ساخت وب سایت ریسپانسیو (گوشی فرندلی).
مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 157 تاريخ : دوشنبه 15 ارديبهشت 1399 ساعت: 11:18

سئو سایت
بهبود سکو وبسایت در گوگل یکی‌از مهمترین گرفتاری‌های فعالان فضای اینترنت و صاحبان تارنما‌ها هست و بک ‌لینک و پیوند نیز یک کدام از خط مش های مفید به ‌شمار می‌رود که در دنیای موتورهای کاوش و با صرفه‌سازی وب سایت آیتم به کارگیری قرار می گیرد. در ساخت سایت، مشاجره بک لینک و پیوند به یار و همدم seo از مهم‌ترین گرفتاری ها در دنیای اینترنت به حساب می‌آید. درین مقاله میخواهیم شمارا با بک پیوند و نقش آن در seo تارنما آشنا کنیم .

بک پیوند (Backlink ) چه می باشد؟
بک ‌پیوند ها پیوند های محل ورود به یک تارنما میباشند و وقتی که یک وبسایت به سایت دیگر لینک و پیوند میخورد، تولید میگردند. یعنی هنگامی که از وب سایت خویش به تارنما دیگر پیوند می دهید، وب سایت مقابل از تارنما شما بک لینک و پیوند اخذ نموده است. بک‌ پیوند‌ها به جهت بهبود درجه وب سایت در گوگل، موجب اعتبار یک سایت میگردند که‌این مساله در seo وبسایت بسیار اهمیت داراست. در واقعیت، درصورتی که تعداد متعددی از تارنما‌ها به یک تارنما پیوند دهند یا این که اساسا به آن وبسایت بک ‌پیوند دهند، موتورهای کاوش سود میگیرند که آن تارنما اثر گذار و دارای منفعت میباشد. در فیض هر چقدر که یک وبسایت بتواند تعداد بک ‌پیوند‌های بیشتری به دست آورد، در مرتبه‌بندی وب سایت‌ها از منزلت بهتری برخوردار می‌شود. موتور جستجوی گوگل همواره عملکرد می‌نماید به یوزرها خویش شایسته ترین نتیجه ها کاوش را ارائه دهد، به همین عامل به سکو‌بندی وب سایت‌ها می پردازد. وب سایت هایی که بک پیوند طبیعی، متعددی دارا‌هستند و همینطور به طور تروتمیز و منظم در وب سایت خویش محتوای تازه قرار میدهند، سکو نیکی دارا هستند. اعتنا فرمایید که بک پیوند ها را نمی اقتدار از وبسایت هایی که سکو بالایی دارا هستند، خرید چون گوگل و بقیه موتورهای کاوش به راحتی می‌توانند تارنما هایی که جهت کسب مرتبه بهتر در کاوش مبادرت به خرید لینک و پیوند می‌کنند را شناسایی نمایند و از جايگاه آنها بکاهند. کیفیت بک‌پیوند‌ها از تعداد آنان اهمیت بیشتری دارااست و در بالابردن مرتبه seo تارنما تاثیرگذارتر میباشند.

بک لینک و پیوند خوب و بد چه چیزی است؟
بک‌ لینک و پیوند‌هایی که به طور طبیعی به وسیله مولف یا این که مدیریت تارنما به وبسایت شما یاور با یک متن و عبارت دارای ارتباط به تارنما شما ساخت گردیده باشند، بک‌ لینک و پیوند خوب نامیده میشوند. این بک‌ لینک و پیوند‌ها نباید از وب سایت‌های اسپم بیایند، نباید تعداد پیوند‌های خروجی آن تارنما بسیار زیاد باشد، نباید از سایتی با اعتبار بسیار تحت که مشابه اسپم میباشد بیایند، نباید تارنما پیوند دهنده با وب سایت شما از دید رابطه موضوعی خیلی بیگانه باشد. بک‌ لینک و پیوند‌های مضر آن‌هایی می‌باشند که از وبسایت‌های غیرمرتبط میباشند، دارنده تعداد لینک و پیوند‌های خروجی بسیار زیادند، از وبسایت‌هایی با  IP هایی که اسپم شناخته گردیده‌اند می باشند. از خصوصیت های بک لینک و پیوند بد می شود به موردها تحت اشاره نمود :

1-  لینک و پیوند شدن کلمه و واژه مهم کلیدی وب سایت: به عنوان مثال در شرایطی که وبسایت راجع به seo میباشد، در همگی جا به واژه و کلمه seo پیوند شود، این لینک و پیوند غیره طبیعی و بد شناخته میگردد، چون معمولا یوزرها چنین کاری نمیکنند مگر اینکه مبلغی اخذ کرده باشند.

2- پیوند شدن تارنما در تمام صفحه های وب سایت: این گزینه هم سبب ساز می‌گردد بک لینک و پیوند به بک لینک و پیوند بد تبدیل شود، چون معمولا مدیریت تارنما حاضر نمی‌شود پیوند کسی را در تمام صفحه های وب سایت خویش قرار دهد مگر اینکه مبلغی اخذ کرده‌باشد.

3- لینک و پیوند شدن کاغذ اصلی وب سایت: در صورتیکه کلیه به ورقه اصلی تارنما شما پیوند بدهند و به مطالب تارنما شما لینک و پیوند ندهند، هم سبب ساز می‌شود بک لینک و پیوند به بک پیوند بد تبدیل شود.

4- لینک و پیوند شدن وبسایت شما در تارنما غیرمرتبط به مسئله وبسایت: معمولا یوزرها در وبسایت خویش لینک و پیوند هایی را قرار میدهند که با مسئله وب لاگ شان دارای ارتباط میباشد، در حالتی‌که زمینه وب سایت شما راجع‌به سئو وبسایت باشد و در آن وبسایت اسب فروشی را پیوند دهید، بدیهی میباشد که‌این بک لینک و پیوند بد میباشد.

5- لینک و پیوند شدن وب سایت در تارنما های بی کیفیت: همان طور که تارنما هایی بی کیفیت خودشان کیفیت چندانی ندارند، پیوند هایی که از آنان به وبسایت شما ارسال میشود، نیز بد می‌باشند و در‌حالتی که آن تارنما ها اسپم باشند حتی منجر جراحت به جايگاه وبسایت شما می‌شوند.

6- پیوند شدن وب سایت به طور پنهان: لینک و پیوند ها برای این قرار داده می گردند تا یوزرها آن‌ها‌را ببینند و از آنها استعمال نمایند، اما در‌حالتی که پیوند ها نهفته باشند و قابل اکران نباشند، Backlink  غیره طبیعی میباشد.

قابل ذکر میباشد که در شرایطی‌که در مورد ها بالا پیوند شما Nofollow باشد، هیچ آسیبی به مرتبه وب سایت شما وارد نخواهد شد.

 

چه مواقعی در کیفیت بک پیوند ها اثر گذار میباشند؟
Anchor text  :
انکر تکست به عبارتی متن یا این که عبارتی میباشد که به یک ورقه دیگر لینک و پیوند میشود. با به کارگیری از یک عبارت مربوط به کاغذ‌ای که می خواهید به آن پیوند بدهید، در واقعیت، یک سیگنال به گوگل رسول‌اید که‌این انکرتکست با این کاغذ دارای ربط میباشد و گوگل میتواند مرتبه آن کلمه و واژه را با دقت به دیگر دست اندرکاران ارتقا دهد.

Domain Authority  :
این ادله به وسیله کمپانی Moz به وجود آمده میباشد. سن دامنه، تعداد پیوند‌های محل ورود، کیفیت لینک و پیوند‌ها، کار تارنما در کانال‌های اجتماعی و ... در ارتقاء یا این که کاهش این دلیل دخیل می باشند. این امتیاز قادر است در مشخص و معلوم کردن کیفیت یک پیوند نقش داشته باشد.

Page Authority :  
اعتبار ورقه مانند Domain athority به وسیله کمپانی Moz ارائه شده‌است که دراین مورد پیوند‌های محل ورود، کیفیت آن‌ها و اعتبار برگه معلوم می شود.

اخذ پیوند از وبسایت‌های میهن خودتان:
در‌صورتی‌که سایتی با لهجه فارسی دارید، بهتر میباشد پیوند‌هایی که می گیرید از وبسایت‌هایی باشند که دارنده دامنه .ir می باشند. زیرا در این حالت، اقبال شما برای اخذ مرتبه بالاتری در نتیجه ها جست و جوی بار کشور ایران ارتقاء می‌یابد. البته ممکن میباشد مرتبه شما در نتیجه ها جست‌وجوی در میان‌المللی ارتقا نیابد.

تعداد لینک و پیوند‌های باطن برگه:
این که گوگل بداند پیوند‌های خروجی از یک تارنما طبیعی میباشند یا این که نه؛ بوسیله کارداران متعددی معلوم می شود. ولی کلاً تعداد پیوند‌های خروجی از ورقه‌ای که از آن پیوند می گیرید نباید خیلی زیاد باشد و می بایست نسبت آن با محتوا مراقبت گردیده باشد.

درجه آن کاغذ:
درجه ورقه همچنان یک سیگنال نسبتا تایید گردیده در ارتقا تاثیر پیوند هاست. پیج‌رنک به طور بدون واسطه بر روی درجه شما تاثیر نمی‌گذارد بلکه به طور غیرمستقیم قادر است اثر گذار باشد.

بعضی از اصطلاحات رایج مربوط به بک پیوند عبارتند از :
پیوند جوس (link juice)  :
وقتی که یک کاغذ ی اینترنت به هر مورد از مقالات و یا این که ورقه اصلی تارنما شما لینک و پیوند دهد، لینک و پیوند جوس عبور میدهد. این پیوند جوس به بهبود جايگاه نوشته‌ی‌علمی امداد می‌کند و همینطور اعتبار دامنه ( domain authority ) وب سایت را ارتقاء می‌دهد. تحت عنوان یک تالیف کننده شما می‌توانید با استعمال از تگ نوفالو ( no-follow )، عبور پیوند جوس را متوقف فرمایید.

لینک و پیوند های نوفالو ( no-follow links )  :
وقتی که یک وبسایت به سایتی دیگر پیوند میدهد ولی آن پیوند، تگ نوفالو (no-follow) دارااست به‌این معناست که لینک و پیوند جوس عبور نمی دهد. در پیشین می گفتند که پیوند های نوفالو (no-follow) در مرتبه بندی یک کاغذ اثر گذار نیستند؛ ولی امروزه اثبات گردیده که تاثیرگذارند و همین طور برای داشتن یک لینک و پیوند بیلدینگ مطلوب، علاوه بر داشتن لینک و پیوند های فالو ، از پیوند های نوفالو نیز می بایست به کار گرفت! در کل ، وبمستر ها هنگامی از تگ نوفالو ( no-follow ) به کارگیری می‌نمایند که قرار میباشد به سایتی غیر قابل اعتماد لینک و پیوند دهند.

پیوند های دوفالو ( do-follow link )  :
به طور پیش فرض، همه لینک و پیوند هایی که به یک پست وب لاگ و یا این که وب سایت بیش تر میگردند ، لینک و پیوند های دوفالو ( do-follow ) می‌باشند و لینک و پیوند جوس عبور میدهند.به پیوند های دوفالو ، فالو نیز میگویند.

دامنه های ریشه پیوند دهنده ( linking root domains )  :
تعداد بک پیوند هایی که از دامنه های مخصوص (یونیک) به وبسایت شما ارجاع داده می گردند، دامنه ریشه محسوب می گردند. حتی در صورتی سایتی برای آبادی ها توشه به وبسایت شما پیوند داده باشد، فقط یک "دامنه ریشه" در لحاظ گرفته می گردد.

لینک و پیوند های معدود کیفیت :
پیوند های نادر کیفیت، پیوند هایی می باشند که از وب سایت های خود کار ، اسپم (spam) و یا این که حتی تارنما های پورنو اخذ میگردند. چنین پیوند هایی طولانی تر مضر می‌باشند تا اثرگذار.

پیوند های داخلی ( Inteal Links )  :
لینک و پیوند هایی که در یک دامنه ی یکسان از برگه ای به کاغذ ی دیگر میروند، پیوند های داخلی اسم دارا هستند. این آیتم به لینک و پیوند سازی داخلی نیز دارای اسم و رسم میباشد.

 

نقش بک لینک و پیوند ها در seo وب سایت
در قبلی، حتی پیوند های معدود کیفیت در سکو بندی تارنما ها تاثیر مثبت داشتند. ولی از وقتی که گوگل، الگوریتم پنگوئن ( Penguin algorithm ) را ارائه بخشید، منظره بک پیوند در مجموع تغییر تحول کرد. بک پیوند ها می بایست از وب سایت های دارای اعتبار اخذ شوند و همینطور درون متن باشند که به آن contextual گویند.

۱-  ارتقاء سکو تارنما به طور طبیعی ( ارگانیک )
بک پیوند ها به وب سایت ها یاری مینمایند در موتور های جست و جو سکو بهتری داشته باشند. در شرایطی‌که محتوای وب سایت شما لینک و پیوند های ارگانیک از وب سایت های دیگر اخذ نماید، آن محتوا به صورت طبیعی در موتور های جست و جو سکو ی بالاتری خواهد داشت.

۲-  ایندکس سریع خیس
بک لینک و پیوند ها به ربات های موتور های جست و جو یاری میکنند تا پیوند هایی که به تارنما شما داده گردیده اند را پیدا نمایند و وب سایت شما‌را باصرفه خیس crawl نمایند(بخزند). داشتن بک لینک و پیوند، برای وبسایت های جدید فعال سازی گردیده اهمیت ویژه ای داراست؛ چون بک پیوند ها به سریع خیس پیدا شدن و ایندکس شدن وبسایت یاری می‌نمایند.

۳-  ترافیک ارجاعی ( Referral Traffic )
یکی‌از فواید اصلی بک پیوند ها این میباشد که در تصاحب کردن ترافیک ارجاعی یاری می‌نمایند. ترافیک ارجاعی معمولا هدفمند میباشد و نرخ پریدن ( Bounce Rate ) پاره ای دارااست.

کلام پایان
ایجاد بک‌پیوند و نظارت کیفیت لینک و پیوند‌ها، نقش بسیار مهمی در پیروزی کمپین‌های seo و بازاریابی دارا‌هستند. موتورهای کاوش به صورت مداوم در هم اکنون فعالیت بر روی الگوریتم‌های جستجوی خویش می باشند. در صورتی‌که خواستار بهتر چشم شدن در فضای اینترنت و موتورهای کاوش گر می‌باشید، از تحلیل مداوم کیفیت پیوند‌های تارنما خویش غافل نشوید و اطمینان نتایج نمائید که شایسته ترین لینک و پیوند‌های ممکن را در وب سایت خویش دارید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 220 تاريخ : يکشنبه 14 ارديبهشت 1399 ساعت: 10:41

سئو سايت


بهینه سازی یکی زیرمجموعه‌های دیجیتال مارکتینگ میباشد که درصورتی که در فضای آنلاین عمل داشته باشید یا این که به موضوعات مربوط به آن علاقمند باشید، ناگزیر میباشید برای یادگیری آن وقت بگذارید.

احتمالاً شما هم چنین جملاتی (یا این که شبیه آن ها) را زیاد شنیده‌اید:

«شما می بایست روی seo سپرده گذاری نمایید.»

«شما چشم نمی‌گردید؛ در حالتی‌که در کاغذ‌ی نخستین گوگل نباشید ابداً حضور شما در فضای آنلاین بیهوده میباشد.»

«چرا سئوکار نمی‌آورید تا مسئولیت سئو وبسایت شما برای موتورهای کاوش را به عهده بگیرد؟»

«در صورتیکه وبسایت … هنگام جستجوی کلمه و واژه … در کاغذ‌ی اولیه گوگل می آید، به خیال و خاطر یکسری تکنیک میباشد. نام این تکنیک ها seo میباشد.»

«الگوریتم‌ها تغییر کرده. کافئین؟ پاندا؟ مرغ مگس خوار؟ کبوتر؟ سیستم دیپ مایند؟»

«ما میتوانیم شمارا به برگه‌ی نخستین موتورهای کاوش بیاوریم. مطمئن باشید این منطقی‌ترین سپرده گذاری شماست.»

درس‌های مرتبط با seo در متمم با انگیزه تربیت کارشناس بهینه سازی پباده سازی نشده‌اند.

بلکه انگیزه اصلی ما، شناخت عزیزان متممی با کلیات سئو و بعضی از اساس‌ای‌ترین تکنیک های بهینه سازی میباشد. تا هم بتوانند شغل های معمولی‌ و اول‌ی seo برای وبسایت یا این که بلاگ خویش را مدیر نمایند و هم در فیس عشق و علاقه، مسیری برای مطالعه و یادگیری بیش تر seo پیش روی آن‌ها رسم شود.

آنچه درپی میخوانید:

بهینه سازی مخفف چه می‌باشد؟
تعریف‌و‌تمجید بهینه سازی
موتورهای جستجوی پراستفاده
نقش بهینه سازی در کیفیت محتوا
چیزهایی که با بهینه سازی تارنما خطا گرفته میشوند
تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه در قبال کلاه سپید
انگیزه ما در درس یادگرفتن seo
بعضا از مهم ترین تکنیکهای بهینه سازی
منابع و مراجع ما در‌ یادگرفتن seo
seo مخفف چه چیزی است؟
واژه و کلمه‌ی بهینه سازی مخفف عبارت Search Engine Optimization میباشد که می‌اقتدار آن را به seo وبسایت برای موتورهای کاوش ترجمه کرد. ولی خویش seo هم در فارسی بسیار رایج گردیده و حتی گهگاه ادغام‌های مازاد و توصیفی و کلمات فعلی (مانند بهبود seo، seo کردن، seo سازی) را نیز با آن می سازند و به‌فعالیت می برند.

انگیزه طریق های بهینه سازی این میباشد که هنگام جستجوی یوزرها در گوگل و بقیه موتورهای کاوش، این موتورها درجه‌ی بهتری را به مقاله ها و محتوای یک وبسایت اختصاص دهند.

 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 133 تاريخ : شنبه 13 ارديبهشت 1399 ساعت: 11:31

 سئو سايت

داد و ستد بک پیوند به قصد ارتقاء پیج رنک، که مشتمل بر پرداخت هزینه برای لینک و پیوند متنی، پیوند در محتوا و نوشته، انجام سرویس ها یا این که ارسال محصول ها به قصد تایپ کردن نوشته‌ی‌علمی و توضیحات در زمینه‌ی آن به انگیزه کسب بک پیوند، می‌باشد.تبادل لینک و پیوند در معنای تبلیغات متقابل دو وبسایت به مراد بهبود درجه هردو، بعنوان پیوند غیر طبیعی شناخته میگردد.تایپ کردن پست مهمان در یک سری و یک‌سری وب سایت و ارائه و نشر محتوا دربرگیرنده بک لینک و پیوند هایی با انکر تکست یکسان.به کار گیری از اپلیکیشن یا این که خدمت های خودکار تولید بک لینک و پیوند به وبسایت شما.اینترنت دایرکتوری های معدود بها و وبسایت های اشتراک لینک و پیوند.قرار دادن پیوند در ابزارهای مشترک دربین وب سایت ها مانند سیستم های تبلیغاتی همگانی که در تعداد متعددی از وبسایت ها یا این که وب لاگ ها بصورت به طور همزمان اکران داده میگردند، نیز مثال ای از پیوند غیرطبیعی میباشد.قرار دادن پیوند در فوتر تعداد متعددی از وبسایت های اینترنتی، چیزی مشابه به امضای طراحان سایت.ایده ها بی بها در بلاگ ها و فروم ها همدم با پیوند یا این که به قصد اکران امضای شما مانند “قدردان عالی بود”.تبلیغات با لینک و پیوند سازی طبیعیاعتنا داشته باشید که تمام نکات بالا در معنای ممنوعیت تبلیغات از لحاظ گوگل وجود ندارد و شما می‌توانید فارغ از ساخت لینک و پیوند مخرب و به قصد جذب بازدیدکننده و مشتری در وب تبلیغات فرمائید. برای دوری از تولید پیوند غیر طبیعی و جریمه احتمالی بوسیله گوگل دو شیوه اساسی توصیه شده‌است.1- به کار گیری ازلینک های نوفالو در تبلیغات2- پیوند به صفحه ها داخلی وبسایت و یا این که صفحاتی که به وسیله فولدر robots.txt از نگاه روبات های گوگل نهفته میباشند و ایندکس نمی‌شوند.شایسته ترین طریق برای تشویق دیگر تارنما های اینترنتی برای ساخت بک پیوند به شما، ساخت و نشر محتوای منحصر به فرد و موءثر میباشد که موجب محبوبیت شما در وب و معرفی از طرف یوزرها به سایرافراد می شود. بک پیوند بعنوان یک رای به کیفیت محتوای شما شناخته میگردد و هرچقدر محتوای تارنما شما کاربردی خیس باشد اشخاص بیشتری ترغیب میگردند تا آن را به سایرافراد معرفی نمایند.همینطور گوگل ابزاری را در دست یوزرها قرار داده میباشد تا از روش آن تارنما هایی را که به داد و ستد لینک و پیوند میپردازند معرفی کرده و در بهبود کیفیت نتیجه ها کاوش و شناسایی بک لینک و پیوند غیر طبیعی همیاری نمایند.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 173 تاريخ : پنجشنبه 11 ارديبهشت 1399 ساعت: 11:31

مرحله نخستین: تولید نقشه وب سایت XML

 سئو سايت
او‌لین مراحله از تولید هدایتگر درست برای نشانی‌ها تولید یک فولدر XML از نقشه وبسایت (Sitemap) هست. راحت‌ترین شیوه برای تولید نقشه وبسایت به کار گیری از ابزارهای آنلاین مثل Xenu Link Sleuth یا این که Screaming Frog میباشد. بعداز آن که به وسیله این ابزارها به طور اتومات گزارشی از متا تگ‌های تیتر صفحه ها (Title Tags) و توضیحات متا (Meta Description) در وبسایتتان اخذ کردید، یک توشه هم بصورت دستی بازبینی فرمایید که همه صفحه های سایت در نقشه وب سایت نوشته شده باشند. همینطور بهتر میباشد که لیستی از لینک و پیوند‌های صفحه ها سایتتان در وبسایت‌های دیگر را به دست آورید. این فعالیت را هم می توانید از روش ابزارهای آنلاین مثل Open Site Explorer و Majestic سئو Tools انجام دهید. آن گاه مبتنی بر وب سایت مپ به دست آمده از ابزارهای فوق و این پیوند‌ها وب سایت مپ جامع‌تری تولید فرمائید.

مرحله دوم: تطبیق صفحه های با یکدیگر
بعداز آنکه لیست جامعی از URLهای دامنه دیرین تهیه و تنظیم کردید، بایستی تصمیم بگیرید که هر URL به چه آدرسی هدایت شود. برای این مراد بایستی یک وبسایت مپ از لینک و پیوند‌های دامنه نو تولید نموده و آن گاه نشانی‌های دامنه کهن را با نشانی صفحه های در دامنه تازه تطبیق دهید. درصورتی که تغییرات متعددی در ساختار URLها تولید نکرده باشید، انجام این عمل نسبتا راحت میباشد. برای نشانی‌هایی که ساختار URL تغییر‌و تحول نکرده و اصطلاحا به انطباق آنان 1:1 گفته میگردد یک Copy/Paste و تغییر تحول اسم دامنه کافی میباشد ولی در انطباق URLهایی که ساختار آن ها عوض شده‌میباشد، لازم میباشد که توجه بیشتری به فعالیت آورید.

مرحله سوم: ایجاد یک هدایتگر جور 301 (301Redirection)
بعد از آزمایش هدایت URLها (در یک دور و اطراف تستی) از دامنه سابق به دامنه تازه و اطمینان از درستی سعی آنها میتوانید مبادرت به تولید یک هدایتگر از جور 301 در سرور سایتتان نمائید. با انجام این فعالیت کلیه URLهای دامنه کهن به URL مساوی در دامنه تازه منتقل می گردند. هدایتگر 301 به موتورهای کاوش اعلام مینماید که تغییر‌و تحول URLها از دامنه قدیم به دامنه نو به طور دایم صورت گرفته میباشد و سئوی دامنه قدیم می‌بایست برای دامنه تازه در لحاظ گرفته شود.

برای تولید ریدایرکت 301 طرق مختلفی موجود است البته متداول‌ترین آن ها درج کدهای لازم در فولدر .htaccess برای خدمت‌های لینوکسی و پوشه web.config برای خدمت‌های ویندوزی است.

به موتورهای کاوش اطلاع‌رسانی فرمائید


بعداز آن که پیکربندی هدایتگر 301 را به صدق اعمال کردید، وب سایت مپ دامنه کهن را مجددا در موتورهای جستجوی گوگل و بینگ تثبیت نمایید و بعداز آن وب سایت مپ دامنه نو را در هاست و دامنه تازه آپلود فرمایید. بعد از تثبیت وب سایت مپ از روش بخش Crawl errors در کنسول جستجوی گوگل می توانید از خطاهای احتمالی جانور آگاه گردیده و نسبت به رفع آنان مبادرت کنید.

در غایت از روش فرم تغییر‌و تحول اسم دامنه گوگل نیز تغییر و تحول اسم دامنه را به گوگل اعلام کرده تا از این پس گوگل نشانی دامنه تازه را در حاصل جستجوی خویش حیث نماید.

با انجام درست روند فوق تغییر تحول اسم دامنه شما فارغ از کوچکترین افتی در رنک وب سایت در موتورهای کاوش انجام خواهد شد. به دامنه جدیدتان خوش آمدید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 174 تاريخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 ساعت: 11:32

 سئو سايت
تاثیر بک پیوند بر بهینه سازی
 
گوگل با امداد کلماتی که در نزدیکی بک پیوند ها موجود است قضیه وبسایت ها را تشخیص میدهد. بطور نمونه وب سایت های متعددی در صفحه ها خویش به تارنما آمازون ارجاع می‌دهند که معمولا در جملا‌ت آنان کلمه و واژه “Books” به چشم می‌خورد به همین عامل شما با جستجوی این واژه در گوگل تارنما آمازون را در درجه های بالا و بعداز کتابخانه گوگل و ویکی پدیا مشاهده خواهید کرد البته برای وبسایت آمازون بدین وسعت و اقتدار، کلمه و واژه “Cars” بعنوان یک واژه کلیدی شناخته نمی شود چون هیچ پیوند محل ورود قابل قبولی برای آن ندارد. و صرفا وقتی خرید بک لینک و پیوند برای تارنما شما اثرگذار خواهد بود که از تارنما های معتبری که در مورد کاری با تارنما شما دارای ارتباط می‌باشند پیوند بخرید (و معمولا زیرا خویش این تارنما ها با شما حریف میباشند این عمل بسیار طاقت فرسا خواهد بود) پس در واقع خرید بک پیوند غلط میباشد(مجموعاَ از هر سایتی نمی اقتدار بک پیوند خرید)
ولی عامل ها بسیار دیگری موجود هست که موثر بودن یا این که مضر بودن لینک و پیوند را مشخص و معلوم می‌نماید ، ولی همین که به خودی خویش سایتی با خرید بک لینک و پیوند بخواهد برنده شود، ممکن نخواهد بود.
گشوده هم تکرار میکنیم
خرید بک پیوند نادرست میباشدهنگامی در وب سایت های مختلف چه اهل ایران و چه فرنگی کاوش می‌کنید صد رد صد با این قضیه واکنش نموده اید که‌این وبسایت ها در هم اکنون فروش بک پیوند می‌باشند تا جذب و تاثیر گذاری بیشتری روی وب سایت متبوع به وجود بیاید. حالا در صورتی شما تحت عنوان فردی تازه کار هیچ اطلاعی از خرید بک پیوند نداشته باشد و از زیان های آن آگاه نباشید مطلقا خیلی ریلکس فریب خواهید خورد و هم پول و به طور همزمان و هم تارنما خویش را از میان خواهید موفقیت و این مسئله در غایت سبب از فی مابین رفتن seo تارنما شما برای مدام می‌گردد. سود گیری که میتوان از این مسئله کرد این میباشد که در صورتیکه در رابطه بک لینک و پیوند اطلاعت کافی نداشته باشیم خرید بک پیوند نادرست میباشد و برای شما و سایتتان خطاها متعددی به وجود خواهد آورد. از پاراگراف این ایرادات گوگل دانس (یا این که به عبارتی رقص گوگل و گواهی جعبه می‌باشد)

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 163 تاريخ : دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 ساعت: 12:01

۴. انتشار محتوااین فعالیت را نکنید!

 سئو سایت
خیر صرفا این عمل نوعی دزدی ادبی و اسکن‌برداری میباشد بلکه موتورهای کاوش نیز اسکن‌های صفحه های شاخص نشده را تشخیص میدهد. ابدا به نفع یک موتور کاوش وجود ندارد که بخواهد تارنما‌های متعددی را با به عبارتی محتوا لیست نماید.
زمانیکه تمام تارنما‌های لیست گردیده در حاصل کاوش تماما شبیه‌اند این عمل خیلی زشت و خسته کننده میباشد. هیچ کس نمی خواهد در وبسایت‌هایی چرخ بزند که در آن بارها و بارها مطالب تکراری را مشاهده نماید.
روی بازاریابی محتوایی تمرکز نمایید و به محتوای گران بها پایبند باشید.
شاید شما نیاز پیدا فرمائید که بخواهید از یک ابزار تحلیل کننده نشر استعمال نمائید تا مرتکب سرقت ادبی نشوید.
۵. مقاله‌ها چرخشیبهینه سازی کلاه سیاه - مقاله‌ها چرخشی
اشخاص برای اینکه از نشر محتوا خودداری نمایند مقاله ها چرخشی یا این که اتوماسیون محتوا را به وجود آوردند. این فعالیت هنگامی به درد می خورد که کسی متنی را اخذ کرده و آن را به اندازه کافی تغییر تحول دهد و برخی از لغات را تعدیل نماید.
در صورتیکه تا جایی که می توانید از هم‌خانواده‌ها برای عبارات استعمال نمائید تا نوشته‌علمی مختلف باشد گشوده هم نوشته‌ی علمی شما تکثیری و نسخه برداری شده‌است. این سبب ساز میگردد استفاده کننده تجربه خیر و خوبی کسب نکند.
این شاید برای جمله‌ها کوتاه به درد بخور باشد. جملاتی همانند “اسپرت به خارج رفت” نمونه نیکی میباشد. ممکن میباشد این گزاره را بتوان به طور “راور از منزل بیرن زد” نوشت. این یک گزاره نو دیگر میباشد که به عبارتی پیغام را می رساند. اکثر وقت ها مقاله ها چرخشی معدود‌کیفیت برای هرکسی که آنان‌را میخواند خیلی آلوده و درهم ریخته‌اند.
برخی از برنامه‌های توسعه یافته چرخش محتوا می توانند مقاله ها خلاقانه و آسوده را با گاز تولید نمایند. این عمل کسانی را تشویق می کند که مقاله ها ریسه‌ای را به دور بیاندازند. این مقاله‌ها کلیه دارنده یک لینک و پیوند به یک فروشنده، اینترنت‌وب سایت یا این که یک مال هستند. آنگاه این طور به لحاظ می رسد که اشخاص متعددی در اینترنت درمورد شگفتی محصولی حرف می نمایند. موتورهای کاوش می دانند که‌این صحیح وجود ندارد. به روز‌های دائمی در الگوریتم‌ گوگل این گونه حقه‌ها را پیدا میکنند. پولتان را مراقبت نمائید و در محتوای کیفیت بالا سرمایه‌گذاری نمائید. اتوماسیون محتوا دیگر مرده میباشد!
۶. مخفی‌کاریفرض نمایید که شایسته ترین فیض را در جستجوی گوگل یافته‌اید و بعد از آن روی پیوند کلیک فرمائید، سایتی را مشاهده می کنید که چیزی جز به عبارتی اینترنت‌تارنما وعده داده گردیده وجود ندارد.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 160 تاريخ : يکشنبه 7 ارديبهشت 1399 ساعت: 11:18

 سئو سايت

در حالتی‌که در یک ورقه از وب دو پیوند جدا از هم به ورقه دیگری باشد گوگل صرفا لینک و پیوند نخستین را در لحاظ می‌گیرد.
مثلا در شرایطی‌که شما در منوی اصلی تارنما به یکی‌از نوع بندی های خویش با عبارت “کفش” پیوند داده باشید و در متن محتوا نیز دوباره به همین ورقه با عبارت “خرید کفش” لینک و پیوند سازی نمایید؛ گوگل عبارت قرار گرفته در هدر را ملاک اصلی برای محاسبه خویش قرار می‌دهد. در فیض کارایی می کنیم تا جای قابلیت و امکان منوی اصلی تارنما معمولی و نادر مورد باشد و لینک و پیوند دهی به زیرمجموعه ها از روش قسمت های محتوایی و از باطن صفحه ها صورت بپذیرد.

6- قرار دادن متن یا این که پیوند نهفته در ورقه
برخی از اینترنت‌مستران سعی مینمایند تا با ارتقاء محتوای ورقه، رده خویش در گوگل را بهبود دهند. البته در اکثری موردها این محتوای مازاد برای استفاده کننده مطلوب وجود ندارد یا این که کلمه ها غیر قابل درک و تکراری در آن زیاد چشم می شود در فیض با نهفته کردن آن در برگه کاری مینمایند که فقط گوگل به‌این مناطق دسترسی داشته باشد و از نظر یوزرها بیرون شود..

البته افزودن محتوای مخفی، یک کدام از تکنیک seo کلاه سیاه و به صورت یگانه خیس seo بیشتراز حد برای گوگل به حساب می‌آید. در واقعیت، هنگامی که محتوایی به کاغذ بیشتر نمایید که از نظر استفاده کننده نهفته باشد، مقررات گوگل را نقض کرده‌اید.

بد وجود ندارد بدانید که گوگل به نیکی متوجه محتوای پنهان در کاغذ تارنما شما می گردد. در واقع الگوریتم‌های گوگل با دسترسی به کدهای CSS، قادرند تمام محتوای ورقه شما (چه مخفی و چه غیرپنهان) را بازبینی نمایند. مثال هایی از طریق های نهفته کردن محتوا که برای گوگل قابل ادراک میباشد عبارتند از:

نهفته کردن پیوند در یک کاراکتر کوچک مانند نقطه، کاما یا این که یک کلام
به کارگیری از کد CSS برای قرار دادن محتوا بیرون از صفحۀ اکران داده گردیده به استفاده کننده
نهفته کردن متن متبوع با به کارگیری از یک تصویر بر روی آن
به فعالیت بردن رنگ فونت شبیه با پیش‌موضوع برای نهفته کردن متن
استعمال از فونت با اندازه صفر
ولی نهفته بودن محتوا مدام یک فاکتور منفی در بهینه سازی محسوب نمی‌شود بلکه در بخش اعظمی مورد ها مانند منوهای بازشونده، تب ها، نماد گذاری های استاندارد و … محتوایی در ورقه موجود هست که در نگاه اولیه برای استفاده کننده قابل مشاهده وجود ندارد. گوگل تفاوت این مدل محتوا را با محتوایی که بیشتراز حد سئو گردیده به طور کامل شعور می نماید.ر

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 168 تاريخ : شنبه 6 ارديبهشت 1399 ساعت: 15:58

سئو سايت

به کار گیری از کلمه ها کلیدی در نشانی URL صفحه ها

به کارگیری از لغت ها کلیدی در نشانی URL صفحه های یکی‌از میزان های گوگل برای درجه بندی وبسایت ها میباشد، از استعمال بیشتراز حد از عبارات در URL که موجب بیش تر شدن نشانی می گردد می بایست پرهیز کرد و نشانی شما بایستی کوتاه باشد.

 

نکته: بخاطر تصحیح نشانی URL صفحه ها خویش، بعداز اینکه برای آن ورقه پیوند گیری هایی صورت گرفته میباشد، یا این که در صورتی برگه شما در گوگل سکو و مقام داراست، نشانی آن برگه را تغییر تحول ندهید.

 

البته از این به آن‌گاه برای مطالب جدیدی که در تارنما خویش منتشر می‌کنید این فاکتور را رعایت فرمایید.

 

به چه شکل نشانی برگه بر پایه ی بهینه سازی به وسیله کلمه ها کلیدی بنویسیم؟

 

کلمه و واژه کلیدی خویش را در تیتر صفحه ها به فعالیت ببرید و تیتر جالب داشته باشید

به کار بستن از لغت ها کلیدی در تیتر تارنما بسیار مهم و تاثیر گزار بر روی جايگاه و مقام شما می‌باشد، البته از آن مهم خیس، واحد سنجش نرخ کلیک مبتنی بر مقام شما هست  CTR و موجب میشود هر چقدر تیتر شما جالب خیس باشد، کلیک های بیشتری بر روی وب سایت شما صورت بپذیرد و یوزرها بیش تر مشتاق به مشاهده وب سایت شما خواهند بود.

 

تایپ کردن لغت ها کلیدی در متای توضیحات وب سایت و تایپ کردن متن دیدنی

کلاً متن و محتوای درج شده در متای توضیحات بر روی سکو و رده شما تاثیری ندارد و گوگل خویش اعلام نموده است که متن متا جزو فاکتور های سکو دهی وجود ندارد اما درصورتی که بتوانید یک عبارت دیدنی را برای متای خویش گزینش بکنید و در‌این متا از واژه کلیدی که یوزرها کاوش می کنند هم به کارگیری فرمائید میتوانید تاثیر بسیار بالایی در به دست آوردن محل ورود و بازدیدکننده برای تارنما خویش را جذب بکنید.

 

به کار گیری از واژه کلیدی صرفا یک توشه در تگ H1 تارنما

بصورت کلی در هر برگه نباید طولانی تر از یک توشه از تگ h1 استعمال شود، این تگ معمولا به وسیله خویش قالب وب سایت شما ایجاد میگردد و تیتر ورقه شما باطن آن قرار می گیرد. ولی در صورتی قالب شما همینطور قابلیتی ندارد خودتان می‌توانید هنگام تایپ کردن توضیحات در ویرایشگر از این تگ به کار گیری بکنید. البته توجه داشته باشید که نباید اضافه از 1 توشه از این تگ به کارگیری نمائید.

 

از کلمه و واژه کلیدی خویش در متن‌ها چند دفعه استعمال بکنید و مطمئن گردید که در هر ورقه دست‌کم 300 واژه و کلمه نوشته اید (شرایط ایده آل 700 واژه هست و 300 دست‌کم آن میباشد)

از لغات کلیدی خویش چنددفعه به کارگیری نمایید و عملکرد نمایید که دستکم 300 کلمه و واژه متن توضیحات بنویسید، چون یک کدام از مطرح ترین فاکتور های گوگل محتوای تارنما می باشد البته نباید عملکرد شود که بخاطر طولانی تر بودن تعداد لغت ها بیش تر استارت به تایپ کردن متن های غیر مرتباط نکنید.

 

از هم معنی لغات به کارگیری نمایید

موتور های جستجو گر به‌سرعت در درحال حاضر پیشرفت هستند، البته گشوده هم قوی به تشخیص و شناسایی کلیه عبارات کلیدی نیستند، بخاطر همین بعضی وقت ها بهتر میباشد که قطعا مترادف و هم معنی ها را نیز تحت عنوان واژه کلیدی خویش تعیین بکنید. علاوه بر این خویش یوزرها نیز خیلی تایم ها از لغات هم معنی استعمال میکنند

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 169 تاريخ : پنجشنبه 4 ارديبهشت 1399 ساعت: 16:33

سئو سایت
 تولید تگ گوگل آنالیتیکس در تگ منیجرفعلا شما توانسته‌اید که یک تگ منیجر ساخت فرمائید و از آن برای تولید تگ گوگل آنالیتیکس به کارگیری نمائید. در واقع انجام این مرحله به شما یاری می کند که تماما روند نام نویسی خویش را انجام دهید و به داده ها ما یحتاج خویش از گوگل دست یابید. با ورود به تگ منیجر به ورقه‌ای با ظواهر ذیل ارجاع داده خواهید شد:


 
همه موردها نشان داده گردیده در تصویر فوق می بایست تماما کامل شدن شوند. پس در آغاز بر روی مورد  create tag کلیک نمائید و در بخش فرآورده (Product) مورد گوگل آنالیتیکس را تعیین نمائید. مدل تگ متبوع خویش را بر روی Universal Analytics قرار دهید و کارایی فرمایید که اسم تگ خویش را به طور دلخواه بازنویسی نمائید. در قسمتی که برای تایپ کردن Tracking ID در حیث گرفته شده‌است، بایستی کد آیدی به دست آمده در فرآیند گذشته قرار دهید.
 چندین آیتم دیگر درین برگه به شما نشان داده می شود که در آن گونه ردیابی و همینطور وضعیت فعال شدن تگ منیجر در آن قابل اجرا میباشد. همینطور بخش‌های دیگری مانند Display Advertising Features  درین کاغذ موجود هست که در چهره به کار گیری از تبلیغات گوگل می بایست آن‌ها را نیز تیک بزنید. با اتمام این عمل، آیتم create tag را بزنید و عملاً تگ گوگل آنالیتیکس شما ساخت می‌گردد. با انجام این فعالیت شما در گوگل محاسبه نام نویسی گردیده‌اید و بایستی تگ متبوع را تکثیر دهید تا مراحل نام نویسی شما کامل شدن شود. معمولاً 24 ساعت دوره میبرد تا موقعیت استعمال از این ابزار را داشته باشید و بتوانید آمار اینترنت‌وب سایت و بازدید کنندگان آن را به دست بیاورید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 198 تاريخ : چهارشنبه 3 ارديبهشت 1399 ساعت: 16:39

سئو سايت استعمال درست از برچسب‌ها یک کدام از مهم ترین نکاتی میباشد که هر سازنده محتوا بایستی بداند. معمولاً در به کارگیری از برچسب‌ها اصول اصلی نادیده گرفته می گردند که‌این مشکلات زخم‌های دورازشوخی به بهینه سازی و مقام اینترنت‌تارنما شما درنتایج گوگل وارد می‌نماید. یار و همدم ادمین وب سایت باشید تا با طرز به کار گیری اصولی از برچسب‌ها آشنا گردید.

معرفی برچسب‌ و معنای آن
برچسب‌ یا این که به عبارتی تگ، یک طرز طبقه بندی مطالب و محتوای اینترنت‌وب سایت به حساب می آید. همان طور که می‌اقتدار به امداد نوع‌بندی‌، مطالب متعدد را طبقه‌بندی کرد، به امداد برچسب‌ها هم می‌قدرت این عمل را انجام بخشید.

ممکن با مطالعه این توضیحات برایتان سوال پیش بیاید که تفاوت گونه‌بندی و برچسب چه می باشد؟

تفاوت برچسب‌ها و مدل‌ها در به کار گیری
گونه‌بندی‌ها برای طبقه‌بندی اصلی محتوا کاربرد دارا‌هستند. به عنوان مثال در اینترنت‌وب سایت آموزشی ما، مدل‌هایی با اسم یادگرفتن وردپرس، یادگرفتن seo و… داریم که اینها طبقه‌های اصلی محتوا می‌باشند.

اکنون ممکن میباشد در کلیه این گونه‌ها ما مقالاتی راجع‌به فراگیری ساخت محتوا داشته باشیم. برای اینکه بخواهیم این مقاله‌ها را هم به نوعی طبقه‌بندی کنیم می بایست از برچسب به کار گیری کنیم. درواقع برچسب‌ها به عبارتی مدل‌بندی‌های کوچک می‌باشند البته با دیدگاهی متعدد‌خیس!!

برای شعور اضافه زمینه قطعا به نوشته‌ی علمی‌ی پایین رجوع‌نمایید تا به خیر تفاوت‌ها را فهم و شعور نمایید.

تفاوت جور و برچسب در وردپرس


چرا بایستی از برچسب‌ها‌ استفاده نمود؟
همانگونه که گفته شد برچسب‌ها نقش موثری در طبقه بندی محتوا دارا‌هستند. این زمینه سبب می گردد که یوزرها از فی مابین گونه‌های گوناگون به مطالب با یک قضیه معین دست بیابند.

پس مهم ترین کاربرد برچسب‌ها دسترسی راحت به گونه های محتوا با مورد یکسان میباشد. البته جذاب میباشد بدانید که موتورهای کاوش از گزاره گوگل به برچسب‌گذاری شما اهمیت می دهند و آنان‌را باز‌نگری می نمایند. براین اساس بایستی با شیوه استعمال درست از برچسب‌ها آشنا گردید و آن‌ها‌را به طور صحیح به عمل ببرید.


اهمیت برچسب‌ها در بهینه سازی
در قبلی اینترنت‌تارنما‌های متفاوت لغت ها کلیدی مطالب خویش را به طور برچسب به مقاله‌ها بیش تر می‌کردنند. این سبب ساز می شد که پس از هر نوشته‌ی‌علمی با لیست انبوهی از برچسب‌ها مواجه شویم که عملاً اکثری از آنان تنها بازی با کلمه ها بودند. ولی معمولاً برچسب‌ها در حاصل کاوش ظواهر می‌شدند و این منجر میشد اینترنت‌مسترها عشق و علاقه‌مند شوند هر توشه برچسب‌های بیشتری به کارگیری نمایند.

این مسئله سبب شد گوگل اثر برچسب‌ها را تا حد متعددی کاهش دهد و به کار گیری‌ی نامناسب از آن‌ها را یک طریق اسپم بشناسد. امروزه به فعالیت بردن برچسب‌های زیاد و شبیه، خیر فقط دکوراسیون مطالب اینترنت‌وبسایت شما‌را به هم می‌ریزد بلکه اثری سوء در بهینه سازی اینترنت‌تارنما شما داراست.

مراقب باشید به واسطه‌ی استعمال‌ی ناصحیح از برچسب‌ها آیتم پنالتی گوگل قرار نگیرید.

پنالتی گوگل چه چیزی است؟


شیوه به کار گیری درست از برچسب‌ها
قانون ها نانوشته‌ای در بهینه سازی برای برچسب‌ها موجود است که سبب ساز می‌گردد به شایسته ترین شرایط ممکن از توان برچسب‌ها امداد بگیرید. این مورد ها در عصر یادگرفتن بهینه سازی بارها آیتم تایید قرار گرفته و به نیکی توضیح داده شده‌است. بخشی از این قانون ها را به دنبال مشاهده میکنید:

در به کارگیری از برچسب‌ها زیاده‌روی نکنید. ترجیحاً ذیل ۵ عدد
ارتفاع برچسب‌ها نباید زیاد طولانی باشد. برچسب‌ها جمله‌ها توضیحی نیستند!
اسم برچسب و گونه‌بندی تارنما شما نباید یکی از باشد. این زمینه طبقه‌بندی مطالب را ویران می کند!
برچسب‌ها بایستی تکراری باشند! برچسبی که تنها خاص یک پست باشد نادرست میباشد!
برچسب‌های شبیه و مشابه هم ساخت نکنید.
بهتر میباشد خویش کلمه و واژه‌ی کلیدی را برچسب نکنید.
و…

برچسب‌های نادرست را چه گونه تصحیح کنیم؟
احتمالاً بعداز مطالعه‌ی این نوشته‌علمی متوجه گردیده‌اید که برچسب‌های اشتباهی در اینترنت‌وب سایت خویش دارید! نگران نباشید این موضوعی میباشد که اکثر اینترنت‌مسترهای نادر تجربه با آن دست‌و پنجه قابل انعطاف می نمایند! خویش ما هم این غلط را در پیشین انجام داده بودیم!

برای حل این قضیه می بایست روزمره یکسری برچسب خطا را تمیز نمایید و آن صفحه های را به نشانی خویش مطالب ریدایرکت نمائید. پست ذیل دراین مورد شما‌را اضافه ارشاد می نماید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 174 تاريخ : دوشنبه 1 ارديبهشت 1399 ساعت: 14:06